مرد رنگین کمانی

من محمدحسین نورمحمد هستم و می خواهم به همه ی پسران ادبستان شهید چمران کمک کنم تا مرد رنگین کمانی شوند و در جامعه آدم هایی موفق باشند.

مرد رنگین کمانی

من محمدحسین نورمحمد هستم و می خواهم به همه ی پسران ادبستان شهید چمران کمک کنم تا مرد رنگین کمانی شوند و در جامعه آدم هایی موفق باشند.

من محمدحسین نورمحمد هستم و می خواهم به همه ی پسران ادبستان شهید چمران کمک کنم تا مرد رنگین کمانی شوند و در جامعه آدم هایی موفق باشند.
من در وبلاگم فیلم های آموزشی، استاپ موشن، ساخت و سازهای خلاقانه، دستورات آشپزی و ... ارسال خواهم کرد.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

کلاه آبی

کلاه سفید: برای بدن انسا ن مفید است.

خاصیت پزشکی دارد.

 

کلاه قرمز خیلی زشت هستند.

احساس ترس دارد.

پی می بریم به بزرگی خدا.

 

کلاه زرد غذای یک سری می شوند.

 

کلاه سیاه: خانه آن ها صدف نام دارد.

 

کلاه سبز ای کاش می شد رامش کرد.

ای کاش قشنگ تر بودند .

ای کاش بزرگ تر بودند .

 

این متن یک تکه از پازل هشت تکه بزرگ تری است .

اگر میخواهی پازل را حل کنی باید به هشت متن رنگی توجه کنی؛

حدس بزنی مو ضع چه بود؛

مثل یک بازی پانتومیم.

 

  • ۹۹/۰۲/۲۷
  • محمدحسین نورمحمد

نظرات (۱)

  • سید محمد حسین
  • سلام آقا محمد حسین نورمحمد‌. ممنون از این جمع بندی خوبتان.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی