مرد رنگین کمانی

من محمدحسین نورمحمد هستم و می خواهم به همه ی پسران ادبستان شهید چمران کمک کنم تا مرد رنگین کمانی شوند و در جامعه آدم هایی موفق باشند.

مرد رنگین کمانی

من محمدحسین نورمحمد هستم و می خواهم به همه ی پسران ادبستان شهید چمران کمک کنم تا مرد رنگین کمانی شوند و در جامعه آدم هایی موفق باشند.

من محمدحسین نورمحمد هستم و می خواهم به همه ی پسران ادبستان شهید چمران کمک کنم تا مرد رنگین کمانی شوند و در جامعه آدم هایی موفق باشند.
من در وبلاگم فیلم های آموزشی، استاپ موشن، ساخت و سازهای خلاقانه، دستورات آشپزی و ... ارسال خواهم کرد.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

من شکست زیادی در اشپزی تجربه کردم و خسته شدم شما هم تجربه کردید؟  اره بده.

من میخواهم در مورد 2تجربه اشپزی خودم صحبت کنم

تجربه 1

من مواد را درست ریختم ولی انقدر پخت که تیره شده بود  

 حالم بهم خورد ولی خوردم انقدر انقدر انقدر خوشمزه شد که انگار بهترین املت دنیا شده بود .

تجربه2

من تمام مواد را درست ریختم هم رنگش خوب تر شد هم مزه اش 

میدانید از این 2 تجربه چه چیزی یاد گرفتم؟

اینکه از روی ظاهر قضاوت نکنیم

 

  • ۹۹/۰۲/۲۸
  • محمدحسین نورمحمد

نظرات (۳)

سلام آقا محمدحسین عزیز. چه‌متن خوب و آموزنده‌ای نوشتی!

اگر می‌خواهی مشتری‌های وبلاگت زیاد شوند، باید چراغش را روشن

نگه داری؛ یعنی مستمر، مداوم و منظم در آن بنویسی. منظورم این است،

که دست‌کم یک روز در هفته مطلب بنویسی.

  • سید محمدحسین لواسانی
  • سلام آقا محمد حسین نورمحمد. افرین چه متن خوبی نوشته اید.

     

    سلام. منتظر مشاهده‌ی بقیه‌ی تجربه‌هایت هستم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی